Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sanne Rene - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sanne Rene - WaarBenJij.nu

Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 November 2012 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal,

Hier een berichtje vanuit Brisbane.
Vanuit Port Maquarie zijn we in onze camper doorgereden naar Coffs Harbour. Daar hebben we in de buurt lekker aan het strand gelegen. Op de camping bij Emerald Beach waren veel kangaroo's. Een hele groep zat naast onze camper, erg leuk! We konden vanaf de camping direct op het strand lopen.

Vervolgens zijn we langs Evans Head gegaan, erg mooi strand daar en lekker weer! Vervolgens reden we naar Byrons Bay, waar de bekende vuurtoren staat. Hierna zijn we doorgereden naar een klein plaatsje boven Byron bay voor een drukke kindercamping.. We wilden daar lekker gaan zwemmen, maar het bleek alleen een pierenbadje.. :D
Hierna zijn we doorgereden naar Surfers Pardise. Daar was niets paradijselijks aan, want het regende erg hard en het was super touristisch.

Uiteindelijk zijn we in Brisbane uitgekomen en hebben we op een mooie camping gestaan. Helaas heeft het super hard geonweerd die nacht, maar eht was wel mooi om te zien en we zaten lekker veilig in ons campertje. Nu zitten we in Brisbane en gaan zo mooi de stad in. Morgen twee dagen naar Fraser Island! Erg veel zin in !! :D

Liefs ons

• 18 November 2012 - 13:40

Pa:

Jammer dat jullie van dat slechte weer hebben gehad, maar dan is het wel lekker dat je in de camper zit en ook droog kunt reizen. Liften en lopen is dan een stuk minder. Is het nu weer opgeklaard?
    Gaan jullie nog surfen of zeilen?
    Hier is alles goed. Jullie hebben wel de intocht van Sinterklaas gemist ;-)
    Veel plezier
    Pa

• 18 November 2012 - 15:14

Leonie:

Hey! Leuk om jullie verhalen te lezen! Wat hebben jullie al veel gezien in 1,5 week. Geniet er van! Groet leonie

• 18 November 2012 - 19:14

Wim En Jenny:

Hoi,
    Vervelend dat er even een dip in het weer zat, het kwam zelfs hier op het journaal dat het in Brisbane noodweer was! Gelukkig hebben jullie dat goed doorstaan in jullie campertje. Fraser island op internet bekeken, ziet er leuk uit. Hoe zijn jullie daar dan, toch niet met jullie camper?
    Groeten uit koud en mistig nederland, xx mam en pap

• 19 November 2012 - 20:57

Miranda:

Klinkt allemaal erg gaaf! En de foto's zien er ook super uit!
    Geniet van al die indrukken en van elkaar ;-)

Groetjes, Miranda xxx