Nog een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sanne Rene - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sanne Rene - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen voor vertrek

Door: Sanne & René

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 November 2012 | Nederland, Enschede

Hallo allemaal,

Aanstaande donderdag is het eindelijk zover. Sanne en ik gaan dan samen een maand rondreizen in Australie. Alle voorbereidingen zijn gemaakt en het aftellen is begonnen. Nog even de route in vogelvlucht: We vertrekken vanuit schiphol naar Sydney met een tussenstup van een aantal uur in Kuala Lumpu. In sydney staat onze comper te wachten waarmee we richting Brisbane vertrekken. Vanuit Brisbane vliegen we terug naar Meldbourne en crossen we met een andere camper door naar Adelaide. Vanuit Adelaide wacht ons een 18-uur durende treinrit door de outback naar Alice Spirngs en Ayers Rock. Tot slot vliegen we dan weer naar Sydney terug en is het alweer tijd om naar huis te gaan.

We zullen tijdens onze vakantie proberen om een aantal berichten en foto's hier te plaatsen om jullie eens even lekker mee te laten genieten:)

Gr van ons!!