Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Rene - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Rene - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 November 2012 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Na 2 lange en vermoeide vluchten achter de rug te hebben, zijn we eindelijk aangekomen in Sydney. De 1e vlucht ging mooi snel omdat we tussendoor goed hebben kunnen slapen. Eenmaal in Kuala Lumpur moesten we 7 uur wachten tot onze volgende vlucht. Dit was best lang:)
De vlucht naar Sydney was iets minder fijn vanwege vele turbulentie en weinig slapen tussendoor. Hierdoor voelde het als een vlucht van 10 uur. Eindelijk in Sydney, direct de trein gepakt naar ons hostel waar we nog even 2 uurtjes moesten wachten voordat we de kamer binnen mochten. We zijn gelijk door gegaan naar de Botanic Gardens om daar even lekker uit te rusten. In de middag konden we onze kamer in en heeft Sanne direct vrienden gemaakt met Zuid-Koreaanse gangnam-style liefhebbers. Ze hebben zelfs van bed geruild:)
Morgen gaan we de hele dag touren in Sydney en gaan we oa naar het opera house en mainly beach ( met de boot voor een erg mooi uitzicht)

Onze telefoon heeft nog wat opstartproblemen, dus we kunnen nog even niet bellen. Verder alles goed hoor:)

Gr van ons!

• 10 November 2012 - 10:14

Jenny:

Goeiemorgen!

Blij dat jullie veilig zijn aangekomen in Sydney. Weer een hele opluchting, je denkt er toch een hele lange dag aan. Voor jullie nou lekker slapen, en morgen weer veel plezier.
    Liefs, mam.

• 10 November 2012 - 11:50

Ronald En Hermie:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. We hbben steeds aan jullie gedacht. Wat een vreselijk lange reis. Hebben jullie geen last gehad van luchtziekte? Fijn dat de bagage er ook allemaal was. Is het lekker weer daar? Ruikt het lekker in de botanic gardens? Dat viel Robbert Jan toen op.
    Maak er wat moois van en geniet!
    Hermie & Ronald

• 11 November 2012 - 07:55

Lubbers Family:

Hey Rene en Sanne,

Mooi dat jullie goed over zijn gekomen. Niet teveel last van een jetlag¿?
    Geniet van 1 van de mooiste steden ter wereld.
    Veel plezier en pas op voor The Great white ;-) .

groetjes, Alex Marleen Sofie en Senna

• 13 November 2012 - 11:54

Alex:

We willen een update! :-)